Saturday, November 14, 2009

fredagsfunderingar

Jag har lärt mig rätt mycket om Flash redan känner jag, men nu när vi har börjat med scripten så känns det ju onekligen som att man inte har så mycket koll alls egentligen. Jag har haft väldigt svårt att hänga med på föreläsningar och labbar, och tycker egentligen att det har gått bättre när jag har suttit med det själv hemma. Såna här saker känns bäst att gå igenom i mitt eget tempo och utifrån mina egna förkunskaper och så vidare. Jag har med andra ord inte fått ut så mycket av exempelvis labbarna i skolan, om jag ska vara helt ärlig. Vissa saker går för snabbt och vissa saker går alldeles för långsamt, när man bara ska sitta och studera det som händer på lärarens skärm.

Men ja, det är i alla fall fortfarande skojigt med Flash, även om det känns aningens jobbigt med scripten för tillfället.

No comments:

Post a Comment